Skip to content

Kodres

  • Domov
  • Auto moto
  • Business
  • Cestovanie
  • Domov
  • Ekonomika
  • Muži
  • Nákupy
  • Www
  • Ženy
  • Životný štýl

Kodres

SEO a úspešný (navštevovaný) e-shop

22. 2. 2024 by

Prakticky pre každý web je dôležitá návštevnosť. Ideálne rastúca, čo je možné dosahovať jeho zviditeľnením pre čo možno najväčšiu skupinu potenciálnych zákazníkov. Z tejto návštevnosti následne vznikajú požadované konverzie.
A pre aké weby by mal byť tento proces prioritným, keď nie predovšetkým pre e-shopy?SEO, Google, zlaté písmo.jpg
Respektíve pre stránky, ktorých základom je predaj rôzneho tovaru alebo služieb. E-shop môže byť z tohto hľadiska dokonca efektívnejší (navštevovanejší), než kamenná predajňa. Nie je obmedzený veľkosťou fyzického priestoru a ani adresou. Môže ho navštíviť prakticky ktokoľvek, kto používa internet, ideálne však záujemca danej tematiky, ktorou sa tento digitálny obchod zaoberá.
Lenže, najskôr sa o existencii tohto internetového obchodu musí potenciálny záujemca dozvedieť a musí mu byť nejakým spôsobom (prirodzene) vnútený.
PPC kampaň, registrácia v cenových zrovnávačoch, aktivita na sociálnych sieťach,… sú všetko efektívne kroky, ale pre plnohodnotný výsledok musí prísť na rad takisto seo optimalizácia e-shopu.
Dostávame sa do bodu, ktorý je vlastne veľmi podstatný a určite by sa nemal podceniť. Som bežný užívateľ a zaujímajú ma napríklad herné konzoly s príslušenstvom. Pravdepodobne nechýba veľa a o chvíľu si niečo z tejto kategórie kúpim. Medzitým však s najväčšou pravdepodobnosťou využijem internetové vyhľadávače, danú tematiku si „vygooglim“, chcem sa dočítať určité rady, ktorý produkt uprednostniť, niečo o silných a slabých stránkach, dizajne,… nejdem teda ešte priamo kupovať.Google, otázniky, internetový vyhľadávač.jpg
Lenže ak zadám do vyhľadávača určitý pojem, čo nevidím. Prvé stránky a prvých 15 odkazov sú vlastne okrem iného webmi, ktoré poskytujú potrebné info, ale takisto možnosť konkrétny produkt priamo kúpiť. Sú tak medzi nimi aj e-shopy. Nechýba veľa a ponúkaný produkt alebo niečo z danej tematiky si tak zrejme kúpim, minimálne sa o daných stránkach dozviem.

  • Vznikne návštevnosť alebo priamo požadovaná konverzia (objednávka).
  • SEOsa zaoberá optimalizáciou stránky pre internetové vyhľadávače, aby dosahovala čo možno najvyššie a tým pádom najviditeľnejšie umiestnenie vo výsledkoch hľadania.

3/5 - (2 votes)

Post navigation

Previous Post:

Pripravte sa na meškanie vášho lietadla už dopredu

Next Post:

Tokajské víno ako dar – dajte si dobrý pozor pri jeho výbere

Nejnovější příspěvky

  • Ako správne rozmnožovať ruže z odrezkov
  • Ako dopadne Brexit?
  • Ebay má tiež nástrahy
  • Originálne podnikateľské nápady, ktoré aj napriek svojej netradičnosti uspeli na trhu
  • Prečo vám vypadávajú vlasy
© 2025 Kodres | WordPress Theme by Superbthemes
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.Souhlasím